بسم الله الرّحمن الرّحیم
الحمد للّه ربّ العالمین و صلوات الله و سلامُه علی خاتم المرسلین و آله الطّاهرین و لعنة الله علی أعدائهم أجمعین
دیروز برای تجربه و امروز تدبیری برای فرداست گذشتگان راه بسیار پیموده اند و تجربه گذشتگان یادگار عظیم صنعت امروز ماست و امروز با لطف ایزد منان و با همت و تلاش حوزه مدیریت و پرسنل وکارکنان برگزیده خلاق و به کار گیری توان و تجربه های افزون شده بر یادگار دیرینیان توانسته ایم بر کیفیت این صنعت بیفزاییم، پس در این راه مارا یاری دهید تا با شما هر روز پله های موفقیت را طی کنیم و آرزوی فردایی بهتر برای شماست .
از دیدگان مشتری /// تجربه، بهره برداری از تکنولوژی و طرح نوع در جهان و دقت در فراهم نمودن محصولات با کیفیت با پشتوانه لطف ایزدی و به کار گیری تلاشی بی وقفه >مشتری مداری را سر لوحه راه مان ساخته ایم تا بتوانیم به پرتو های والای موفقیت دست یابیم .
در دنیای مدرن امروز،صنعت چاپ و صحافی به عنوان یکی از اهداف جامعه بشری قرن، هرروز بیشتر از روز گذشته جلوه نمایی میکند.
هم سو شدن با این مهم از والاترین اهداف مجموعه شرکت یکتا مبتکران ایرانیان نوین به عنوان واحدهای ممتاز در سطح ایران از همان ابتدای مسیر بوده است به موجب این امر با بهره گیری از طرح های برتر در صنعت چاپ همانند چاپ های ناستولژی به عنوان طلایه دار پیش گام بوده ایم .
احترام به مشتری و سلیقه ها جزء اهداف جدا نشدنی این مجموعه است و بر این باور هستیم که فروش و خدمات پایان کار نیست بلکه شروع تعهدی است بر آسودگی خاطر مشتریان ارجمندمان از تضمین محصولات وخدمات ارائه شده این شرکت که مفتخریم تاکنون روشنایی بخش راهمان بوده است.
پس از دستیابی ما به تعاریف مختلف از صنعت چاپ و تبلیغات ،میتوان گفت که: چاپ وتبلیغات داخلی و بین المللی فرقی نمیکند نیازمند یک نیروی اصلی هستند که میتوانند انعکاس دهندهی ارزشهای اجتماعی و همچنین ارزشهای خاص سازمان و شرکت ما در سراسر جهان باشند. این نحوه کار بیانگر آن است که:
مردم در سرتاسر جهان نیازهای مختلفی دارند. درک این موضوع سبب میشود که در بازارهای بینالمللی رقابتی، شاهد انواع تجهیزات و محصولاتی باشیم که هر کدام از آنها برای رفع نیاز مردم طراحی و آماده سازی شدهاند. هرچند که امروزه شاهد مارکهای مختلفی در سراسر جهان هستیم که برخی از آنها شناخته شده و برخی دیگر تازه وارد هستند. اما مهمترین نکات در انتخاب شما مخاطبین و مشتریان عزیز در این بازار رقابتی چیست ؟ آیا نه اینکه قبل از ورود به این بازارها باید به چه نکاتی توجه کنیم تا بتوانیم به اهداف بلند خود دست یابیم ؟
د انواع بازارهای داخلی و خارجی از تفاوتهای مختلفی در ارزشها، زبان، آداب و رسوم، فرهنگ، واحدهای پولی و غیره برخوردار هستند. این تفاوتها بیانگر این است که برخی از محصولات وخدمات و حتی صحافی ها ونوع بسته بندی ها فقط مناسب کشورهای خاصی هستند و قابل استفاده برای کلیه کشورها نخواهند بود. لذا با در نظر گرفتن این موضوع میتوانید با توجه به نیاز تان چه دربازارهای داخلی از سرکوچه ومحله مان گرفته تا بازارهای بین المللی خارجی شناخت و دقت در خرید بسیار تاثیرگذار است و باعث میشود تا از خریدی که انجام میدهید وخدماتی که دریافت میدارید احساس لذت و رضایتمندی داشته باشید.